Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do 30ti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak  nám ukládá zákon.


Jak reklamovat

* Výrobek můžete zanést nebo zaslat do jednoho z autorizovaných středisek, které jsou určeny k provádění záručních oprav. Seznam autorizovaných středisek máte uveden na záručním listě nebo byl přiložen přímo ke zboží. Vyhledat nejbližší středisko můžete také na www.najdiservis.cz případně na webových stránkách konkrétního výrobce. Pokud se jedná o větší spotřebiče (chladnička, pračka, apod.) spojte se s pracovníky servisu nejdříve telefonicky - technika vyšlou totiž přímo k Vám, ten posoudí situaci a navrhne další postup. U oprávněných reklamací pak za tyto služby neplatíte žádné poplatky.

* S reklamací se můžete obrátit také na naši prodejnu: Prodejny OK1 ing. Ctirad Štaud, náměstí Míru 79, 568  02  Svitavy.

Ve všech případech prosím přiložte doklad o koupi, záruční list (pokud byl součástí) a průvodní dopis s popisem závady. Nezapomeňte na Vaše kontaktní údaje!


Průběh reklamace

Ve chvíli, kdy nám bude reklamace doručena Vám na e-mailovou adresu, kterou uvádíte do objednávky bude zaslán reklamační protokol a potvrzení o převzetí výrobku. V případě uplatnění reklamace na kamenných prodejnách s Vámi bude sepsán reklamační protokol přímo na místě.

Až bude reklamovaný předmět opravený, vrátíme Vám ho i s potvrzením, jakým způsobem byla reklamace vyřešena, včetně popisu provedené opravy. A písemné potvrzení od nás dostanete i v případě, že bude Vaše reklamace považována za neoprávněnou (s popisem důvodu zamítnutí).

Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky, nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

Pokud servisní středisko uzná, že Vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši infolinku 773 000 345 nebo zašlete dotaz na e-mailovou adresu info@ok1.cz. Rádi Vám poradíme a zodpovíme všechny dotazy!


Tento reklamační řád nabývá účinnosti 01.11.201- Změny reklamačního řádu vyhrazeny.


KATEGORIE

Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody

FastCentrik

e-shop, internetový obchod,tvorba e-shopu
Provozovatel: Prodejny OK1, Ing.Ctirad Štaud, Náměstí Míru 79, 568 02 Svitavy

JavaScript musí být povolen